måndag 25 juni 2012

Midsommarhelgen i bilder

Har haft en härlig midsommarhelg med min älskade sambo. Dock har jag kämpat med en envis förkylning, som fortfarande klamrar sig fast!

Romantik, i form av att vi deltog på några vänners bröllop i kyrkan. Älskar allt som har med bröllop att göra, och ja, jag är en sån där tjej som har drömt om mitt eget bröllop lääääänge ;-) Men givetvis bestod helgens romantiska inslag även av safari. På bilden spår efter en liten nykläckt killing, synd att vi inte fick se den!

Njutit av naturen och dess grönska. Plockade en bukett blommor till mig själv, sambon blev inte skyldig denna gång! Hihi!

Loppisfynd i form av en gammal kryddhylla, nött och vacker!

Sedan har helgen bjudit på en till höjdpunkt, som jag kommer att berätta mer om vid tillfälle....men jag kan avslöja att bygden har fått tillökning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar